لباس مناسب برای خانم های چاق


لباس مناسب برای خانم های چاق

\\
لباس مناسب

لباس هایی را انتخاب کنید که در عین زیبا و جذاب نشان دادن شما، قسمت های چاق بدن را هم مخفی کند.

لباس هایی را انتخاب کنید که در عین زیبا و جذاب نشان دادن شما، قسمت های چاق بدن را هم مخفی کند. لباس های بزرگ و گشاد، شما را شلخته و ژولیده و لباس های تنگ، از آنچه هستید چاق تر نشان می دهند. در این مقاله می خواهیم به شما در پیدا کردن مناسب ترین لباس کمک کنیم.

سوتین مناسب بپوشید. لباس زیر، پایه و اساس شیک پوشی است. سوتینی انتخاب کنید که بندهای پهن داشته باشد. در این صورت روی شانه ها خط ایجاد نشده و جدا از بدن دیده نمی شود.

شلواری که مناسب سایز بدنتان باشد بپوشید. یعنی اندازه دور کمر، باسن و ران ها باشد. نه زیاد تنگ که نتوانید راه بروید و نه زیاد گشاد که معلوم نباشد کمر و باسن و ران شما کجاست.

بلوز و پیرهن مناسب بخرید. پیراهن نباید به بدن بچسبد. بلندی آن تا زیر باسن خوبست. اگر دکمه های پیراهن در حال باز شدن هستند یعنی پیراهن کوچک است و اگر بلندی آن تا زیر باسن و نزدیک پاها رسیده است، یعنی اینکه زیادی بزرگ است.

ژاکتی که از جنس پنبه، پارچه کتانی ، مخمل نخی یا پشم باشد انتخاب کنید. قسمت بالای این ژاکت باید پهن، قسمت کمر نسبتاً چسبان و قسمت پایین کمی گشادتر از بالای آن باشد. ژاکت طرح دار بهتر است، چون طرح، بخصوص قسمت کمر را باریک تر نشان می دهد.

به برش شلوار دقت کنید. برای اینکه لباس ها در تن شما خوب دیده شوند، باید هماهنگ باشند. پس هنگام انتخاب شلوار، سراغ مدل های کلاسیک یا پاچه گشاد و یا شلوار جین راسته بروید.

بلندی دامن باید مناسب باشد. دامن هایی که بلندی آنها تا زانو یا ساق هستند عالی اند، چرا که این اندازه دامن باعث می شود پاها لاغر و کشیده تر دیده شوند. اگر زیادی بلند باشد، شلوغ و شلخته و اگر زیادی کوتاه باشد بی ریخت دیده می شود. اگر پاهای زیبایی دارید و می خواهید آنها را به نمایش بگذارید، دامنی انتخاب کنید که تا زانوها برسد.

پیراهن wrap -مدلی که یک طرف لباس روی طرف دیگر می آید (یقه چپ و راستی)- بپوشید. یقه ۷ لباس باعث کشیده تر شدن گردن، کمر آن باعث باریک تر شدن کمر و مدل دامن آن باعث لاغر دیده شدن پاها می شود.

نکات و هشدارها

هرگز شلوار جین گشاد نپوشید. چون باسن و پاها را چاق تر نشان می دهد.

از لباس هایی که طرح زیاد و درشت دارند دوری کنید. طرح های لباس اگر زیاد باشد شما را چاق تر نشان می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانستنیها ، ،
برچسب‌ها: